۱۳۸۸/۰۳/۰۹

نامه معاون دبیرکل حزب مشروطه ایران به دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر در ژنو

27 می 2009
خانمها و آقایان؛
آيت الله سيد حسين كاظمينى بروجردى مدتها است كه روزهاى طاقت فرسايى را در زندانهای جمهورى اسلامى ايران سپری مى کند. حزب مشروطه ايران (CPI.e.V) به دفعات، افكار عمومى را از وضعيت آيت الله بروجردى و ساير زندانيان سیاسی و عقیدتی مطلع نموده است. در حال حاضر، وضعيت سلامتى آيت الله بروجردى در خطر جدى قرار گرفته است و اين در حالى است كه ايشان تاکنون از ساير امكانات درمانى و پزشكى محروم می باشند. آيت الله بروجردى ۲۳ روز است كه در اعتراض به اين محدوديت ها در اعتصاب غذا به سر مى برد كه خود باعث وخيم تر شدن وضعیت جسمى ايشان شده است. به استناد
گزارش سازمان عفو بین الملل در تاریخ 19 می 2009 ، نقض مستمر حقوق بشر در ایران، علاوه بر آيت الله بروجردى، بر ساير زندانيان سياسى و عقیدتی دیگر نيز ادامه دارد.
به نام حقوق بشر، از جانب حزب مشروطه ايران، مطابق پیمانهای بین المللی حقوق بشر از سازمان ملل متحد تقاضا داريم كه نماينده اى را جهت ديدار با آيت الله بروجردى به ايران ارسال نمایند، تا از نزديك در جريان وضعيت وى قرار گرفته، اقدامات لازم را انجام دهند. و همچنین، موجبات انتقال ايشان به یک بيمارستان مجهز و بهره گیری از امکانات پزشکی لازم را با دستور خود فراهم کنند. از آنجایی كه آيت الله بروجردى از امکان هرگونه تماس با وكلايش محروم است، لذا همچنین خواستار دسترسي مداوم ايشان به وكلايش می باشیم.

با تقدیم بهترين درودها
دكتر نادر زاهدى

متن نامه به زبان آلمانی

هیچ نظری موجود نیست: